loading...
جـــــــــــــاده ی عشـــــــــــــــــــــق...
غریبه بازدید : 29 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

نام:جاده

خواننده:ارسلان

 

این وره جاده منــم

اون وره جاده تـویی

اون که غمگینه منـم

اونی که شاده تـویی

این وره جاده منــم

که دوباره گم شــدم

اون وره جاده تـویی

مثل تکرار خــــودم

من نگاهم به تــوئه

تو نگاهت به کجــاس

روبروت دو راهیـــه

بگو راهت به کجــاس

واسه تو چه راحتــه

که بدون من بــــری

حتی وقتی میدونـــی

که خودت مقصـــــری

واسه من سخته چقــد

باوره فاصلمـــــون

وقتی از حرفای هــم

سر میره حوصلمـــون

 

این وره جاده منــم

اون وره جاده تـویی

اون که غمگینه منـم

اونی که شاده تـویی

 

دیگه حتی نمیــخوام

کم کنی فاصلـــه رو

نگرانتم ولـــــــی

نمیشه بگم نـــــرو

تو داری میری و مـن

گیره این خاطره هام

داره باورم میشــــه

که دیگه نیستی باهام

 

این وره جاده هنـــوز

زیر سایه ی شبــــــه

اون وره جاده ولــــی

همه چی مرتبــــــــه

من به تو نمی رســــم

خیلی از مــــن جلویی

این وره جاده منــــم

اون وره جاده تـــویی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است . . . _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ (ساده) که باشی زود (حل) میشوی میروند سر وقت (مساله ) بعدی… _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده … _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 1,666